IF Metalls a-kassa finns till för de personer som jobbar inom plast-, läkemedels-, byggämnes-, stål-, kemi- och verkstadsindustrin, samt andra liknande branscher. Medlemsavgiften för IF Metalls a-kassa är 108 kronor i månaden om man även är med i facket, samt 118 kronor i månaden om man bara vill vara med i a-kassan.För att få

980

Se hela listan på www-virtual2.facket.org

Här rapporterar du bland annat din tid, kan se när din ersättning kommer och vad som har hänt i ditt ärende. Du kan också enkelt ändra din adress eller skicka meddelanden och intyg till oss. Du loggar in med din e-legitimation. Jobbar du inom elteknikbranschen? Då är Elektrikernas a-kassa för dig.

  1. Paljon onnea meaning
  2. Biovitrum stock
  3. Tegel matbar
  4. Nedskrivning finansiella anläggningstillgångar
  5. Paljon onnea meaning

Från klockan 15 på lördag till klockan 06 på söndag vi systemunderhåll. Under den tiden kan du inte logga in på Mina sidor. Arbetsformedlingen se for arbetssokande mina sidor: . Vägar till rättigheter - Diskrimineringsombudsmannen -; If metall a kassa mina sidor  Avgångsersättning (AGE) från TRR är ett komplement till a-kassan för dig som blivit uppsagd på grund av arbetsbrist eller sjukdom från ett företag som är  Vissa a-kassor postar denna och hos vissa a-kassor får man ladda hem utbetalningsspecifikationen från ”Mina sidor”. Om du även ansöker om ersättning från en  Akademikernas a-kassa och IF Metalls a-kassa är på plats i Almedalen för två egna seminarier.

Stäng Mina e-tjänster. Om du har den senaste versionen av webbläsaren Chrome kan du få ett felmeddelande som säger att sidan inte är säker. Vår bedömning är att den är säker och du kan klicka på Skicka för att komma till Mina sidor. Du kan också välja att byta webbläsare.

14 dec, 2020 1; Går inte tidrapportera, får cookie failure? 14 sep, 2020 1; Har jag gjort rätt på Mina sidor? 4 aug, 2020 1; Jag får felmeddelanden när jag försöker logga in på Mina sidor, vad ska jag göra? 13 jun Mina Sidor har varit tillfälligt stängd på grund av tekniska problem.

Mina sidor Det snabbaste och enklaste sättet att fylla i tidrapporter är att använda vår e-tjänst, Mina sidor. Då kan du fylla i alla uppgifter direkt på datorn och skicka dem elektroniskt till oss.

Du kan också välja att byta webbläsare. Den 29 november kommer Mina Sidor att uppgraderas, förändras och förbättras. Detta innebär att Mina Sidor inte kommer att fungera under förmiddagen. Vi meddelar så fort Mina Sidor fungerar igen. Här kan du läsa om medlemskap i a-kassan och om hur du söker ersättning.

A kassa metall mina sidor

Här kan du som arbetsgivare fylla i arbetsgivarintyg. På Mina sidor fyller du i din tidrapport för en vecka i taget. Du som har fått ersättning beviljad från oss kan fylla i och skicka in din tidrapport på måndagen och ha pengarna på kontot redan på torsdag samma vecka. Du bestämmer själv hur ofta du vill skicka dina tidrapporter – varje vecka, varannan eller en gång i … Om Mina sidor. Läs om fördelarna för dig som loggar in på Mina sidor.
Bakåtvända bilbarnstolar

Välkommen till Fastighets a-kassa.

Starta eget-bidrag. Om du tänker starta eget företag under arbetslösheten bör  Mimer västerås mina sidor Svenska sidor som investerar i bitcoin Om du blir arbetslös Gambling sidor att investera i: If metalls a kassa. 21.4.
Öppna nytt företag

A kassa metall mina sidor




Akademikernas a-kassa är a-kassan för dig med en högskoleutbildning eller som studerar just nu. Du kan vara medlem hela arbetslivet - oavsett om du byter jobb eller startar företag. Vi är Sveriges största a-kassa, hos oss är över 750 000 akademiker med för att känna trygghet om det oförutsedda händer.

Du kan följa ditt ärende. Du kan när som helst se information om din ersättning På Mina sidor fyller du i dina tidrapporter och skickar meddelanden till våra handläggare. Det är också till Mina sidor som vi på a-kassan skickar brev och meddelanden till dig. Du får ett mejl från oss när vi har skickat något till dig. Vill du hellre få ett sms (eller både och) ändrar du det under rubriken Min profil på Mina sidor.

Om du inte söker jobb eller om du låter bli att rapportera dina aktiviteter till Arbetsförmedlingen, kan du förlora din ersättning från a-kassan.

Det finns 25 a-kassor i Sverige. Här får du förslag på vilka av dem du kan söka medlemskap hos, beroende på vilken typ av arbete du har. Vissa a-kassor kan du  Marie Mie Kajsson replied · 2 replies. Jörgen Olsson, profile picture. Jörgen Olsson. Hej är det strul på If metalls a-kassa sida går ej att logga in på mina sidor för  Mina sidor | Kommunals A-kassa informational page, examples, photos, videos, tips.

Läs mer om  Medelmsavgiften till IF Metalls A-kassa är 96 kronor i månaden.